Hiss elr diss? (kort saga)

SNart var det dags! Castingen om jag kom med lilla melodifestivalen! Jag har kommit till den sista castingen!
Jag Ilona! om en vecka...Nu är det dags jag går ut och börjar sjunga 
 
Jag går i mina tankar jag tänker på dig för att jag går ut på dejt, ingenting att göra utan dig för att kunna tänka behöver jag dig ej!
 
Allt eller Inget presic som jag gör allt eller inget jaaa gör, allt eller inget du får välja själv allt eller inget jag väljer nog dig!
 
Ingeting att göra ingenting att glo på ingenting att titta på när du inte här hos mig du kan läsa tankar du läsa brev du kan älska och hata miiig!
 
Allt eller Inget presic som jag gör allt eller inget jaaa gör, allt eller inget du får välja själv allt eller inget jag väljer nog dig!
 
Föööör jaaaag skaaaa väääää-ljaaaaaa diiiiieieieieig! ooooooojeeey
 
Allt eller Inget presic som jag gör allt eller inget jaaa gör, allt eller inget du får välja själv allt eller inget jag väljer nog dig!
för jaag väljer nog diiiig!
 
Mycket bra Ilona vi ringer dig om du kommer med! sa Parisente.
 
en Onsdag så ringde telefonen. JAg svarar! skrek lillasyster molinni Deeet är tilll diiiiiig ILONA!
Skrek hon!
Ilona! sa jag i telefonen
Du kom meeeeed! 
sa Parisente!
Jaaaaaa
 
I melodifestivalen var jag 2:a 
 
först var det Kathleein med jupiter
 
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA JUUUUUUUPITEEEER JUUUUUUUUUUUUUPITEEEEEEEEERRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!
 
skråla hon!
 
så var det jag jag hade en blå glittrande yunika och ett par lila tights!
     ..........
Jag går i mina tankar jag tänker på dig för att jag går ut på dejt, ingenting att göra utan dig för att kunna tänka behöver jag dig ej!
 
Allt eller Inget presic som jag gör allt eller inget jaaa gör, allt eller inget du får välja själv allt eller inget jag väljer nog dig!
 
Ingeting att göra ingenting att glo på ingenting att titta på när du inte här hos mig du kan läsa tankar du läsa brev du kan älska och hata miiig!
 
Allt eller Inget presic som jag gör allt eller inget jaaa gör, allt eller inget du får välja själv allt eller inget jag väljer nog dig!
 
Föööör jaaaag skaaaa väääää-ljaaaaaa diiiiieieieieig! ooooooojeeey
 
Allt eller Inget presic som jag gör allt eller inget jaaa gör, allt eller inget du får välja själv allt eller inget jag väljer nog dig!
för jaag väljer nog diiiig!
 
elfter alla tio låtar och röstningn var det äntligen dags för resultaten!
 
jag hade fått 19,5 röster!
 
 
efter några minuter sååå hade jag VUNNIT!
 
 
på junior eurovision blev jag vänn med Valerya o Antasaia
 
 
 
så var det äntligen dags jag var 5:a! The first land are RUSSIA!
 
jag kunde känna på mig o höra hur dom svenska moderaterna sa att förra året tävla Valerya för Moldavien!
 
Men så var det dags...för henne
 
I lish lybov spasaet mir
 
My s toboy prosto sensatsiya kak zaryady po provodam my vdvoem i ne rasstat sya nam ya i ty ty i y vsegda!
my s tobo prosto sensatsiya chuvstva chistye kak voda my vdvoem my tak schastlivly
ya i ty ty i yaaa my sensatsyia!....
 
sen när det var min tur 
 
Jag går i mina tankar jag tänker på dig för att jag går ut på dejt, ingenting att göra utan dig för att kunna tänka behöver jag dig ej!
 
Allt eller Inget presic som jag gör allt eller inget jaaa gör, allt eller inget du får välja själv allt eller inget jag väljer nog dig!
 
Ingeting att göra ingenting att glo på ingenting att titta på när du inte här hos mig du kan läsa tankar du läsa brev du kan älska och hata miiig!
 
Allt eller Inget presic som jag gör allt eller inget jaaa gör, allt eller inget du får välja själv allt eller inget jag väljer nog dig!
 
Föööör jaaaag skaaaa väääää-ljaaaaaa diiiiieieieieig! ooooooojeeey
 
Allt eller Inget presic som jag gör allt eller inget jaaa gör, allt eller inget du får välja själv allt eller inget jag väljer nog dig!
för jaag väljer nog diiiig!
 
 
men jag kom bara tvåa sen :( Ryssland van :) Men hon var ju ändå min vän!
 
Sen var jag lite tjurig men sen kom jag fram till och sa- I'm happy! Happy for you sake/clarity!
(jag är glad- glad för din skull!)
 
MvH//Sealia♥
 
 
Var den bra? svara i kommentar!
 

Kommentarer
Postat av: Alva

Bra men inte kort :)

2012-08-18 @ 09:16:25
URL: http://alvaisme.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0