brons hjärta! del4

åhnej! sa sealia och borstade av sig lite damm!
Rösten väntar på oss på vulkanen! sa Manzy medans hon harklade sig!
Du måste hjälpa mig Manzy lovar du det! sa sealia med darrande röst! Såklart sa manzy och log!
Sealia och manzy gick mot vulkanen! sealias hjärta bultade och var nervös! Hon darrade lite ibland
Tills dom äntligen var framme! Rösten sa du är sen! Vet sa sealia!
fick du alla lapparna elr? frågade rösten. nej..sa sealia ! en vakt kom och kidnappa mig!
Varför!? fråga sealia jo för...när du klarat det här så blir du en av mästarna! Och du hamnar i Mästarnas bok! sa rösten!
Vilka pandor finns där? frågade sealia! Jag minns inte alla men dom jag minns var..Anzy...Marty..Medina..Kyle..Och några till! sa rösten! Och när du har klarat det här! kommer du också med!
Sealia manzy och rösten gick mot kamp huset rösten gav sealia krafter och hjälpte till..lite!
Och manzy skrek till ibland så sealia inte blev träffad!
Plötsligt så försvann allt! sealia var förvirrad men hon var på vulkanen igen och rösten sa...Sealia du har klarat det!Men för att få tillbaka alla pandor så måste du säga den här versen
inom panfus hjärta av guld
ska jag finna det ondas skuld
jag ska läsa denna vers fint och snällt
så att det onda får en smäll
och panfus invånare kommer tillbaka
och så hela panfu är här igen!
Klarar du det? frågade rösten!
Jag tror det sa sealia hon sa orden snällt och långsamt!
plötsligt började hela marken att skaka!
skulle hon dö!? tänkte hon!
Längtar ni också så mycket att ni kunde zappa er till framtiden som jag?
För nästa del är slutet!
MvH//Sealia♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0