Bio BIO BiO

Hej hallooj! det är det sista inlägget för idag! :( men ajja imorgon så kommer jag och zork999(vet ej om jag får säga hennes namn whatever!) gå på alvin och gänget 3 på bio! weeeei! Längtar ;þ!
Typ såhär föreställer jag mig Men jag pallade inte rita dit människorna! Det är väl okej!? ;)
Men ajja den med mest blå är Simon den med det gröna är theodore!
titta vad gullig han e på den här bilden!
Gullig va!?
men enligt mig så tycker jag att the cipettes (tjejerna) har snyggast kläder kolla själv!
/\
l
The chipettes
/\
l
Och the chipmunks
Nååå vem har finnast klädstil? Jag tyckte ju the chipettes! Men vad tycker ni??
Svara gärna om ni vill i kommentaren!
MvH//Sealia♥

Kommentarer
Postat av: kim

Heeeej jag tycker att din blogg är rolig och du har fina bilder men jag tycker tjejerna var snyggast inte bara för tjejer är bäst en också för dom var snyggast :)

2012-02-03 @ 21:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0