Love och rainbows inlägg!

Love här♥ TJA! rainbow her! och jag e best för jag är fergglad! Men kärleken är också viktig♥ Whatever!
Hej Love är hon med sne text och rainbow med tjock o sne text! Jag jillar o endra saker såm den her!
Om ni undrar är Rainbow 10 minutrar! och Love 2-3 Månader! Idag så blev sjuk! Men superpop444 gjorde mig frisk♥
Idag klecktes jag! jag klecktes i sanden vid slåtet! Jag jillar Rainbow! Jag gillar Love det är snyggt♥
Rainbow e okså snygt! ammen nu sprang Rainbow iväg och gömde sig♥ -@- den lilla babyn♥  Nu e jag her! Jag leste att Sealia söpte en ny tröja i värkligeten! jag jillar att skriva på blogen!!! Jag gillar bilderna specielt den här:Det är min matte♥
Jag jillar den her:
Men det är ju min hejdå bild!!!!
MvH//Sealia♥               
Med venliga helsningar Rainbow!     
Och med vänliga hälsningar Love♥
Med vänliga hälningar kan förkortas såhär: MvH!  Aha!

Kommentarer
Postat av: Din största blogg läsare!

Ha,ha

2012-04-10 @ 19:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0