kort inlägg idag tyvärr! :(

Jaa presic efter jag berättat om när jag lekte med alva så är det HEJDÅ :(!! azzå har inget en skriva om förutom att vi hade läsdan då annars! Jo att den jag kom hem till alva i lördags! jag hade med mig min monster high tidning och vi gick genast in till hennes rum och gjorde typ nåt.. öhh....? Sen så skulle alvas lillebrosa städa undan leran som han hade lekt med! Han börja Grina blablabla! och sen efter fick dom problem med datorn och då så skulle alva klä på honom och sen skulle vi köpa ingidienser till muffins! Han skrek om att han ville att hans mamma och pappa skulle klä på honom....ja och så....men sen efter allt det så gick vi och handla! vi handla ingridienser och GODIS! sen så gick vi ut och alva och jag satt i varsin stol i trädgården och intervjua oss om våra bloggar! sen så gick vi in och rita! och så blev det inget bak tack vare datorernas fel! ja sen så skulle alva stjärnsätta låtar på spotify som hon igentligen skulle göra på kvällarna men hon gjorde det nu! och så fick jag tråkigt och sen så kom pappa och hämta mig! slut!
Liemannen leder med 2-0!!!
men...
MvH//Sealia♥

Kommentarer
Postat av: Din största blogg läsare!

Ok!

2012-04-28 @ 10:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0