Vad ska ella välja max eller festa?!

Stackars ella på panfu kan inte välja vad hon ska gjöra på söndagen passa max eller gå på festen läs själva

Ellas dilemma

November 19th, 2011

Hallihallå kära Pandor!

Max är fortfarande sjuk :(
Den stackaren ligger i sängen med en febertermometer i munnen och hundratals använda pappersnäsdukar strödda omkring sig. Dr. Feelgood har redan varit på hembesök hos honom idag. Hon sa att Max inte får lämna sängen under de närmsta två dagarna och att han måste dricka väääääldigt mycket varmt te. Jag har gjort honom en stor kanna salvia te idag. Det är bra för hans onda hals sa Dr. Feelgood. ;)
Men nu har jag ett problem…i morgon är ju invigningsfesten av igloon! Jag ville ju gå tillsammans med Max. Men eftersom Max är sjukt så har Carl Caruso bjudot mig. Jag vill ju så gärna gå…men vem skulle då ta hand om Max?

Var tycker ni? Ska jag gå med Carl på festen i morgon eller ska jag stanna hemma med Max?

Er Ella…. aningen förvirrad. :roll:

Svårt!
Ja det var svårt! Men senare nästa dag jaa... Det har jag lagt upp på bloggen!
MvH//Sealia♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0