På torsdag....GULDPANDA DAGEN PÅ PANFU!!!!!!!!

Hej på torsdag är det gp dan!!!

Psssst….på torsdag är det Guldpandadag

Hej kompisar, :)

jag skriver väldigt tyst just nu eftersom Max sover. :schock: Han mår redan lite bättre. Han sover väldigt mycket. Som ni kanske har märkt, gick jag inte till invigningspartyt. Jag hade inte hjärta att lämna Max ensam. Han hade säkert blivit svartsjuk om jag hade gått med Carl Caruso…

VAAAAA? Carl Caruso? Den dar larviga Indiana Jones kopian, var ar han?: Shock:

Oj då…Max är vaken!
Öhmm… eh ingentin. Ähhmm… visste du att det är Guldpandadag på torsdag?

På riktigt? Cool! Tills dess är jag nog frisk. Jag mår redan mycket bättre. :)

Toppen!
(Puuuuh. Där lyckades jag bra med få Max på andra tankar)

Håll höjd

Kul va? ;)


Bra va att hon stanna kvar va ;) Men


MvH//Sealia♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0