Inget lucia tåg..

Förlåt att jag inte gjort många inlägg men det är för jag har så mycket att göra Det jag vill säga är att DET BLIR INGET LUCIATÅG och jag som hadde längtat så så jag och mina kompisar har skapat ett eget en av dom som är en tjej ska vara stjärn gosse jag ska vara tärna men whatever bli vän med mig på panfu och msp (msp=moviestarplanet) Och jag heter: panfu=sealia msp=superpop444 jag vill ochså då säga att på msp är jag vip och i panfu kan man börja på igloon fast bara en isbit.

Sätt igång, igloo-byggjobbare

November 16th, 2011

Jihoooo,

den första isen har dykt upp i simbassängen. :)

Ni vet ju vad det betyder, eller?

Ja, att det har blivit vinter och att vi kommer att frysa varje gång vi går utanför dörren. Jag blev alldeles röd om näsan efter att ha promenerat genom Panfu i en timme. :(

Var inte så negativ nu! Isen betyder ju också att vi kan sätta igång med vårt nya extrajobb: byggjobbare på Panfus igloo. :) Så här går det till: gå till simbassängen, klicka på ett stycke is och ta det till Manny i djungeln. Han har redan förberett allt man behöver för en djungel-igloo och väntar bara på er. Så gör honom inte besviken. Han har gjort sig extra fin. ;)

Vill ni veta vem som är veckans Panfu-expert den här veckan? Det ska jag berätta:jenny20012

Stort grattis! Svaret på frågan “vad händer om man kastar en vattenballong i ismaskinens tratt?” är: Det kommer isbitar ur maskinen. :D

Håll höjd
Max
och Ella




MvH//Sealia♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0