JUL KLAPPAR

I år fick jag väääääldigt mycket smink grejer och sånt man själv klart fick jag andra saker ochså! Men ajja här har jag målat mina smink saker på photoshop för att jag inte hade en bild på dom här!
l
\/
om ni undrar vad allt ska föreställa så ska den långa rosa saken som är grå högst upp vara ett läppglans, Den dära tub liknande saken med rosa längst ner är ett Barbie Shampoo, den lila grå med vita prickar(som ska vara glitter) som är grå högst upp är ett lila glittrigt nagellack, det blå med en grå sak högst upp är ett blått nagellack, gråvita med vita prickar(kanske inte syns) är ett glitter nagellack, det guld liknande med ett ljust streck längst åt vänster är ett guld nagellack, Den avlånga röda saken är en röd-glittrig nagelfil, den avlånga lila-blå saken är en lila-blå-glittrig nagelfil och den gråa avlånga saken är en silver-glittrig nagelfil!!!! Ja det var alla smink saker jag fick! Men kom ihåg att det är inte det enda jag fick som jag sa från början!!!

MvH//Sealia♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0