Har ni ochså hört det?

>En gång när jag läste vad Anzy skrev om 2000kevin ville jag nästan mörda honom! Ska jag visa er det?
här
l
\/

Hej kevin! Du har förstört för ganska många nu... Mig och Adnan mest!

För Adnan för att du radera hans blogg! det var din med men du tog bort den! utan att säga till han först! han är jätteledsen nu!

 

Och mig för att du har tvingat mig att göra saker för hnom och så hotade du mig med att hacka mig!!

Han blev LEDSEn när jag inte ville ge ut mitt lösen till min panda och blev sur!!

Jag fattar inte! och du har snott ALLT som jag har gjort och kämpat med...

 

Min testpanda, min header! Du snodde hela och bara sudda ut min panda och mitt namn!!! Du tog några bilder, text och så ville du att jag skulle göra mixpod och chatt åt dej! Tänk om ALLA mina läsare skulle vilja att jag gjorde det för dom jag skulle inte hinna! Jag hinner knappt med EN för jag har jättemycket läxor och så vill jag vara med kompisar ocskå även fast jag sagt detta så har du tjatat och tjatat och tjatat!! När jag inte svarat för att jag kanske har vart borta eller så så blev du skitsur! Sen blivit arg på mig för jag inte gjort det du ville på 0 sekunder!! Jag har ett riktigt liv också... Sluta försöra det! Du är inte min bror längre... För en bror är snäll och stöttar en! Men du är tvärt om, du tjatar på mig och snor mina saker! Jag orkar snart inte mera fattar du inte att jag också har känslor! Världen cirkulerar inte bara runt dig! Kan du inte vara snäll mot ANDRA också!! Man är mot andra som man vill att de ska vara åt en själv! Och du grät i panfu idag för att JAG inte gjorde en header till dig! Jag svarade ju såhär:

 

Jag bryr dig inte om hur mycket du gråter, jag bryr mig inte!

 

Om du tyckte det var elakt så är det du gjorde mot mig och andra 10000 gånger elakare...

fatta nån gång snälla...

 

Vi ses i panfu alla andra♥

Det positiva nu e väll att dom har sagt förlåt till varandra han var först hennes panda bror men inte längre! ;)
En anann positiv sak e väll ochså att hon har en äkta bror på riktigt och på panfu ministor azzå!
MvH//Sealia♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0