Det blev ett stooooooooooort mistag!!!!

hej idag så när jag läste panfubloggen så stog det såhär! :

Nyårsfest och Guldpandadag

God morgon Pandor,

är ni redan vakna, jag menar klarvakna?
Super, för idag börjar nyårsfesten i balsalen. Fram till på söndag ni säga hej då till 2011 och se fram emot det nya året med luftballonger, barnchampagne, ljus och myyyyycket konfetti! !

Vid nyår förvandlas nämligen alla vattenballonger till konfettibomber!

Nu finns det bara två viktiga frågor:

1. Vilken var er bästa upplevelse 2011?
Har ni lärt känna nya vänner? Sett ert favoritband på en konsert? Eller fått bäst betyg i hela klassen? Skriv kommentarer!

Min bästa upplevelse var äventyret i Bitterland, då kände jag mig som en riktig actionhjälte. :cool:

…som måste bli räddad av mig. :roll: Nåväl, vi glömmer det. Den andra viktiga frågan kommer här…

2. Vad ska jag ha på mig på nyårsfesten?? ;)
Kläderna måste vara snygga men samtidigt knäppa. Hmm, det är ett svårt krav. Jag ska gå igenom garderoben och klädkatalogen och leta fram något passande.

Förresten kan ALLA Pandor på fredag hämta en häftig nyårskostym i katalogen. Då är det nämligen den sista Guldpandadagen för i år. Så samla flitigt mynt och gör nyår så glamoröst och galet som det bara går! :)

Håll höjd
Ella och Max


P.S. Kamaria förbereder en liten tillbakablick på Panfu som hon vill visa för er i bloggen på fredag. Jag ser redan fram emot den!

Ja...Det stog ju att det var ett party och det stämde.....men......det stog ju att det var årets sista gp dan.....men när jag logga in så....VAR DET INTE GP DAN!!!! Alla sa att det skulle vara gp dan imorrn hoppas det!!! ELLER VÄNTA NU JAG LÄSTE VISST FEL!!! Det stog ju att den var på fredag och nu e det ju onsdag! o.o   Ett fel mistag till av mig! OxO    sry....


MvH//Sealia♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0